PNG מיגון charcoat

איזור תעשיה כפר חסידים

חומר איטום KBS

חומר איטום kbs

מרבית פעולות האיטום במבנים מיועדות לצרכי איטום מפני מעבר של נוזלים ואוויר בין חללי פנים ובין מרחב החוץ וחללי הפנים. יחד עם זאת, איטום נדרש גם במטרה למנוע מעבר של אש ועשן בזמן שריפה ועל פי תקנות כיבוי האש בישראל, איטום כזה הוא תנאי הכרחי לאישור אכלוס או שימוש במבנים מסוימים, במיוחד מבני ציבור, מבני תעשייה ומבנים בהם מתרחשת פעילות המאופיינת בסיכון אש מוגבר. איטום מפני מעבר של אש ועשן מבוצע כיום במגוון טכניקות ואמצעים, שאחד הבולטים שבהם הוא לוח צמר סלעים מעכב בעירה, שבמקרים רבים תיתקלו בו תחת המונח חומר איטום kbs, ובכל מקרה המדובר על אמצעי אפקטיבי לצורך איטום.

מהו לוח kbs מעכב בעירה?

לוח kbs מעכב בעירה הוא לוח מלבני בעובי של 5 ס"מ, עשוי מצמר סלעים מגובש. קיימים דגמי לוחות חשופים ללא ציפוי, אבל הדגם השכיח והאפקטיבי ביותר הוא דגם לוח kbs עם ציפוי של חומר מעכב בעירה, שמגביר את האפקטיביות של איטום האש והעשן בצורה דרמטית. לוחות אלו, שכאמור מוגדרים בתור חומר איטום kbs, מתאימים לשימוש במגוון יישומים ובראשם לוחות חשמל, חשמל צנרת, פירי תקשורת, קירות אש, מפתחי דלתות אש ועוד. הלוחות ניתנים להתקנה בתוך המרחב אותו אנו רוצים לבודד או מחוצה לו. הם עמידים בפני קרינת שמש UV, ומספקים איטום אש ועשן אפקטיבי למשך 120 דקות ויותר.

לוחות kbs קלים מאוד להתקנה ותחזוקה וכן ניתן להסיר ולהחזיר אותם למקומם באופן חופשי בהתאם לשינויים שמבצעים במעבר הצנרת או במרחב האטום. לוח kbs מעכב בעירה חייב לעמוד בתקנים הרלוונטיים ואלו הם: תקן ישראלי 931, 755 ו-751. ככלל, kbs הוא שמה של החברה היצרנית ולכן אם אתם קונים את הלוח המקורי, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא עומד בתקן הישראלי. יחד עם זאת, חשוב לוודא שאלו הם אכן פני הדברים, שכן ישנה חשיבות רבה לאיכות הלוחות לצורך מילוי תפקידם בתור חומר איטום kbs.

מכירת מעכבי בעירה

אצלנו בקבוצת י.ב קורמן, תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות איטום, מיגון אש, אינסטלציה ותשתיות גז, ובכלל זה פתרונות איטום kbs מעכב בעירה העומדים כולם בכל התקנים הישראליים המחייבים ובדרישות תקנות כיבוי אש בישראל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 04-9849413 ונשמח לענות לכל שאלותיכם בנושא איטום kbs מעכב בעירה ומוצריו השונים.

מלאו את הפרטים
ונשמח לעמוד לרשותכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם